آروان
بازی تاین
تقویم 1403

دانلود نرم افزار Gps سخنگو به همراه نقشه ایران Sygic: GPS Navigation - آندروید

دانلود سایجیک Sygic اندروید

نسخه جدید Sygic همراه با دیتا + نقشه ایران و عراق + سخنگوی زن و مرد فارسی زبان

آپدیت نقشه اکثر شهرهای ایران در نسخه جدید نرم افزار ! سایجیک

 

نرم افزار جی پی اس و مکان نمای Sygic سایجیک پرطرفدار ترین جی پی اس آفلاین در دنیا می باشد. این نرم افزار دارای امکانات فوق العاده ای جهت مسیر یابی و نمایش مکان دقیق می باشد و یکی از مهمترین ویژگی هایی که این نرم افزار را تبدیل به جی پی اس محبوب ایرانیان کرده است پشتیبانی از زبان فارسی می باشد.تنها نقطه ضعف این برنامه این است که نقشه شهر های کوچک ایران در آن وجود ندارد و فقظ شهر های بزرگی مثل تهران، اصفهان و … را پشتیبانی می کند اما نقشه تمام جاده های اصلی در نرم افزار موجود است.
ادامه مطلب

دانلود FanControl برای ویندوز

FanControl با استفاده از این برنامه می توانید هر جنبه از کامپیوتر خود را شخصی سازی کنید و به شکل دلخواه در بیاورید. با این برنامه قادر به تغییر دادن سرعت فن پردازنده و گرافیک خود هستید. امکان ایجاد کردن چندین پروفایل مختلف و ذخیره آن ها وجود دارد. می توانید برای نیازهای مختلف هر کدام از پروفایل های دلخواه خود را لود کنید. این نرم افزار منابع مختلف دمایی از جمله پردازنده، گرافیک، مادر برد، هارد درایو و ... را نشان می دهد. امکان ایجاد کردن منحنی های دلخواه برای فن وجود دارد. می توانید فن خود را بر اساس سرعت پاسخ دهی، فعالیت و تست های دیگر تنظیم نمایید.

ترکیب کردن سنسورها و منحنی های مختلف امکان پذیر است. در این اپلیکیشن قادر به شخصی سازی داشبرد برنامه هستید. FanControl رابط کاربری تیره ای دارد که هنگام استفاده از آن در محیط های تاریک با مشکلی رو به رو نمی شوید. تمام اطلاعات فن های شما در یک لیست ساده نشان داده می شود. امکان فعال و غیر فعال کردن فن های سیستم خود دارید. البته ممکن است در اثر محدودیت هایی که سازنده سخت افزار مورد نظر به وجود آورده باشد؛ نتوانید برخی از فن های سیستم خود را شخصی سازی کنید. توصیه می شود برای استفاده FanControl اطلاعات کافی سخت افزاری داشته باشید.

ادامه مطلب

تهیه ایمیج و نسخه پشتیبان از هارد دیسک و سیستم عامل با نرم افزار O&O DiskImage Professional

دانلود O&O DiskImage Professional + BootCD

نسخه نصبی + نسخه تحت بوت

 

O&O DiskImage Professional سریعترین، ایمن ترین و ساده ترین راه برای جلوگیری از مفقود شدن اطلاعات مهم می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید از کل کامپیوتر خود یا از درایوها و پوشه های خاصی ، هر زمان که خواستید، نسخه پشتیبان تهیه کنید. این امکان حتی در مواقعی که کامپیوتر در حال استفاده می باشد نیز قابل اجرا خواهد بود. بدین ترتیب دیگر اطلاعات مهم خود را از دست نداده و نگرانی ای از این بابت نخواهد داشت. نسخه های پشتیبان تهیه شده می توانند تنها با چند کلیک بازگردانده شوند، حتی در مواقعی که ویندوز بوت نمیشود نیز این ویژگی قابل اجرا خواهد بود.
O&O DiskImage Professional ترکیبی از امکانات مختلف برای کاربران حرفه ای و کاربران عادی در یک نرم افزار می باشد. ابزار بازیابی سیستم آن برای بازیابی سریع اطلاعات کاربرد دارند، حتی وقتی ایمیج های شما توسط نسخه های قبلی نرم افزار نیز ساخته شده باشند ، شما می توانید آنها را توسط این نسخه بازیابی کنید.
ادامه مطلب

دانلود برنامه Turbo Studio

Turbo Studio یک برنامه کاربردی برای ساخت نسخه های پرتابل و بدون نصب برنامه های که فایل نصبی آن را دارید . نام قبلی این برنامه Spoon Studio که به Turbo Studio عوض شده است. شما در این برنامه تمامی برنامه های تحت سیستم عامل های ویندوز و زبان برنامه نویس جاوا و فلش و... می توانید به به نسخه پرتایل که نیازی به نصب ندارد تبدیل کنید . شما براحتی هر چه تمام و بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و دسترسی سطح ادمین می توانید نسخه های پرتابل برنامه ها ار ایجاد کنید و بروی سیستم عامل های مختلف 10 و 8 .1 و 8 و 7 و ایکس ورژن 32 و 64 بیتی اجرا نمایید . خوبی برنامه های پرتابل یا بدون نصب این است که شما براحتی می توانید این را بین سیستم عامل مختلف منقل کنید که اگر برنامه شما سنگین باشد باعث می شود در وقت شما صرفه جویی شود .
ادامه مطلب

دانلود Yamicsoft Windows 11 Manager برای ویندوز

Yamicsoft Windows 11 Manager نرم افزاری همه کاره برای ویندوز 11 می باشد. با این اپلیکیشن می توانید ویندوز خود را بهینه سازی کنید و سرعت آن را بالا ببرید. این اپلیکیشن قادر به تعمیر کردن ویندوز، نابود کردن خطاها، بالا بردن امنیت و پایداری سیستم می باشد. می توانید اطلاعات جامعی در مورد سخت افزار و نرم افزار خود در این برنامه مشاهده نمایید. این اپلیکیشن تمام پروسه ها و رشته های در حال اجرا را نشان می دهد و قادر به مدیریت کردن آن هاست. این نرم افزار مشکلات مختلف سیستم را به سرعت شناسایی می کند و قادر به حل کردن آن ها با یک کلیک می باشد. Yamicsoft Windows 11 Manager منوی بوت دانلود ویندوز 11 شما را بر اساس علایقی که دارید مدیریت می کند تا سریع تر ویندوزتان بالا بیاید. می توانید سرویس های ویندوز را نیز مدیریت کنید.

Yamicsoft Windows 11 Manager قادر به آنالیز کردن و نشان دادن فضای مصرف شده توسط تمام اپلیکیشن های شماست. این نرم افزار می تواند محل فایل ها و فولدرهایی که فضای قابل توجهی از سیستمتان را گرفته اند نشان دهد. علاوه بر این Yamicsoft Windows 11 Manager قادر به پاک سازی کامل نرم افزار ها با حذف رجیستری آن هاست. این نرم افزار فایل های اضافی و ناکارآمد ویندوز شما را به سرعت پیدا می کند و با پاک سازی آن ها فضای قابل توجهی از سیستمتان را آزاد می کند. با Yamicsoft Windows 11 Manager قادر به بهینه سازی رجیستری ویندوز خود و حذف کردن رجیستری های بی کاربرد از آن هستید. این نرم افزار می تواند پارامتر های مختلف ویندوز را بسته به نیاز های شما تغییر دهد.

ادامه مطلب

دانلود اسکنر برای اندروید CamScanner v3.6.1.20141020

CamScanner یکی از برترین و مشهورترین ابزارهای اسکن برای اندروید می باشد. این ابزار در بیش از 200 کشور تا کنون 60 میلیون بار نصب شده است و هر روز 50 هزار نفر این ابزار را نصب می کنند. این ابزار بهترین و قوی ترین راه حل برای افراد مختلف ، کسب و کارهای کوچک، سازمان ها، دولت ها و مدارس می باشد. توسط این اسکنر اندروید قادر به اسکن ، ویرایش ، مدیریت و به اشتراک گذاری متون خود با سرعت بالا می باشید.

فقط کافی است توسط دوربین گوشی متن یا هر چیزی که می خواهید ، اسکن شود ، را عکسبرداری کنید تا این ابزار یک فایل pdf اسکن شده در اختیار شما بگذارید. این ابزار قابلیت نصب روی اندروید 5 به بالا را داراست. دانلود اسکنر برای اندروید ودانلود ادوبی اسکن نیز در زمینه اسکن اسناد می تواند به شما کمک کند.

ادامه مطلب